Formula Legends : Tech Power Pack
Відкрийте межі інновацій у гонках із Formula Legends: Tech Pack DLC. Цей DLC включає три легендарні автомобілі, натхненні реальними технологічними проривами, повністю перероблені для сучасного досвіду Formula Legends. Кожен автомобіль відображає момент в історії автоспорту, коли креативність та інженерна майстерність перевершували всі межі. Від радикальної аеродинаміки та експериментальних приводних систем до точності 90-х — ці автомобілі створені, щоб кинути виклик усьому, що ви знали про гонки. Включені автомобілі: TramTram Cyclone – Сміливий дизайн 70-х із експериментальною аеродинамікою. Опануйте унікальне керування та відчуйте всю потужність інновації. HexaTyre 34 – Винятковий багатоколісний автомобіль, що переосмислює зчеплення та контроль. Проходьте повороти з неможливим зчепленням і насолоджуйтеся кожною деталлю його механічного генія. Jorsey BeeSting – Елегантний, збалансований та надшвидкий. Цей класичний автомобіль 90-х втілює елегантність інженерії та дух суперництва. Підніміть інновації на новий рівень. Домінуйте на трасі трьома найсміливішими машинами в історії Formula Legends: Tech Pack DLC.