Formula Legends : Raw Power Pack
Пориньте в історію автоспорту з пакетом Raw Power Car Pack для Formula Legends! Цей DLC додає у вашу гараж три неймовірні нові автомобілі, кожен натхненний знаковими епохами моторного спорту: Jorsey – Елегантний учасник початку 90-х, відомий своїми витонченими лініями та проривним дизайном. Superbows – Дерзкий експеримент кінця 70-х, який перевершував межі інженерії завдяки радикальному, низько посадженому стилю. Beta Borneo – Сучасний претендент 2020-х років, поєднуючи гостру аеродинаміку з передовими характеристиками.