Formula Legends : Iconic Tracks
Три країни. Десятиліття історії автоспорту. Незліченні легендарні кола. Розширте свій досвід Formula Legends за допомогою Пакету «Іконічні траси». Опануйте Австрію у трьох епохах — Vintage, Classic та Modern. Випробуйте себе на Малайзії у її Classic-версії та перевірте свої навички на Бахрейні, доступному в Classic та Modern варіантах. Кожна траса ретельно відтворена, щоб передати ритм, складність та атмосферу своєї епохи. Основні особливості - 3 легендарні траси, що охоплюють кілька епох: - Австрія – Vintage, Classic, Modern - Малайзія – Classic, Modern - Бахрейн – Modern - Точна презентація епохи: Відчуйте еволюцію автоспорту від історичних машин до сучасної точності. - Нові кар’єрні випробування: Перевірте свою майстерність протягом десятиліть історії автоспорту. - Змагання на час і таблиці лідерів: Конкуруйте зі світовою спільнотою за найшвидші кола. - Повна інтеграція: Режими Кар’єра та Швидка гонка — історія винагороджує майстерність. Точність, сміливість та швидкість визначать вашу спадщину.