DYSMANTLE: Doomsday
Сядьте за штурвал таємничого вантажного дрона і полетіть на прихований від людських очей острів, що зберігає смертоносну таємницю. Дізнайтеся про невдалі наукові експерименти та використовуйте новітні технології, щоб відвернути кінець світу. ПРИМІТКА: Новий вміст стане доступним після виходу за браму першої області в основній грі. Нове основне завдання з’явиться автоматично після відпочинку біля вогнища.