Dead by Daylight: The Walking Dead
Світ, охоплений ходячими мерцями, поступово зникає, і натомість постає царство смерті. Проте мета героїв залишається незмінною: об’єднатися, витримати та вижити. У доповненні Dead by Daylight: The Walking Dead нові легендарні вцілілі Рік Ґраймс і Мішонн потрапляють у Туман. Придбавши це доповнення, ви отримаєте ексклюзивний значок «Капелюх шерифа» і банер «Танк серед руїн». Після всього пережитого Рік і Мішшон не втратили надію та додають до випробувань Сутності рішучість, вірність і незламну єдність. На них чекає нове випробування, у якому їм знадобиться їхня витривалість: зі світу, де панує смерть, вони вирушають у місце, що живиться нею.