Dead by Daylight: Набір «Нескінчене полювання»
Страх чекає у «Нескінченному полюванні» — наборі, що включає дев'ять ігрових персонажів з чотирьох найстрашніших частин Dead by Daylight: «Портрету убивці», «Коріння жаху», «Загартованіх Туманом» та «Знаряддя тортур». Створіть шедевр із страждань. Затримайте дихання, занурившись у темряву. Рушайте в епоху іржавої сталі і небаченої жорстокості. Погляньте в очі небезпечному хижакові. Цей набір занурить вас у насправді моторошну атмосферу багатокористувацької гри, додавши в Туман чотирьох оригінальних вбивць і п'ять оригінальних втікачів. Набір «Нескінчене полювання» містить: - Художницю та Йона Васкеза («Портрет убивці») - Бруд та Хедді Каур («Коріння жаху») - Лицаря та Вітторіо Тоскано («Загартовані Туманом») - Торговку черепами, Таліту Ліра та Ренато Ліра («Знаряддя тортур») - 9 додаткових нарядів для персонажів з набору. - 6 ексклюзивних предметів.