Dead by Daylight: Джейсон
Глава Dead by Daylight «Джейсон» переносить легенду жахів до Туману. Джейсон Вурхіз із серії фільмів «П'ятниця, 13-е» прославився незрівнянною жорстокістю та знаковою зовнішністю. Відтоді літні табори, хокейні маски й мачете вже не сприймаються так, як раніше... Придбавши доповнення, ви також відкриєте значок «Хокейна маска» й банер «Туманна хатина».