Cup Heroes - Scribe’s Cache
Cup Heroes - Scribe’s Cache містить: - 50 креслень зброї - 50 креслень перснів - 50 креслень рукавиць - 50 креслень шоломів - 50 креслень обладунків - 50 креслень чобіт Створюй сильніших героїв, зустрічайся з небезпечнішими ворогами та постійно вдосконалюй свою ідеальну збірку.