Cup Heroes - Hero’s Path
Cup Heroes - Hero’s Path містить: - 800 монет - 500 діамантів - 20 епічних ключів - 800 жетонів героїв Посилюй своїх героїв, відкривай унікальні бонуси та з кожним покращенням досягай нових висот.