Convertible Pack
Пакет Кабріолетів бів розроблений для тих, хто бажає вийти з натовпу та отримати унікальні авто у свій гараж. Це пакет для підтримки подальшої розробки: Ви отримуєте додатковий контент, але він не є обов'язковим для того, щоб пройти гру. Пакет містить 8 існуючих авто без жорсткого даху та кілька перегонів, зроблених спеціально для кабріолетів.