Construction Simulator - Kramer Pack
Kramer Pack розширює ваш вибір трьома новенькими машинами від німецького виробника, що дасть вам ще більше варіантів для виконання будівельних контрактів! Зустрічайте перший в Construction Simulator справжній телескопічний навантажувач Kramer 5507, що ідеально годиться для більш гнучкого переміщення та організації вантажних палет. Для використання в малих та захаращених зонах підійде компактний колісний навантажувач Kramer 5035, а більший колісний навантажувач Kramer 8155 підходить для великих будмайданчиків.