astragon Entertainment GmbHСимулятори
Залишайтеся в безпеці і при цьому виглядайте приголомшливо з набором Cosmetic Pack #3! Це доповнення додає два набори налаштувань у Construction Simulator: виберіть аксесуари у стилі динозаврів з захисними окулярами, шоломом та навушниками, щоб створити на будмайданчику атмосферу доісторичних часів. Або подбайте про те, щоб ви завжди пили достатньо води, купивши шолом для пиття, до якого додаються дві банки газованої води, а також навушники і захисні окуляри.