Навіть займаючись будівництвом, ви можете виглядати стильно! З Cosmetic Pack # 2 ви зможете проявити креативність, обираючи між шістьма різними дизайнами захисного шолома. Любите квіточки? А може, зірки з планетами? В цьому DLC є обидва варіанти і не тільки!