astragon Entertainment GmbHСимулятори
Навіть на будмайданчику можна бути стильними, персоналізувавши свого персонажа! З першою частиною Cosmetic Pack ви отримаєте доступ до нового стильного захисного спорядження: обирайте між двома новими захисними окулярами, двома шоломами та двома навушниками, щоб бути захищеними від будь-яких нещасних випадків — навіть якщо ваш шолом виглядає як розплавлене загородження.