Construction Simulator - Car & Bobblehead Pack
Як зрозуміло з назви, Car & Bobblehead Pack містить два крутих додатки до вашої гри Construction Simulator. Пристебніться та сідайте за кермо ексклюзивної спортивної машини, що дозволить вам ганяти по мапам так, що аж пікселі будуть летіти з-під коліс. А ще у цьому доповненні на вас чекає другий водій у вигляді кульки вашого гарного приятеля Хейпа, що автоматично з'явиться на віртуальній панелі деяких машин.