Choice of Life: Wild Islands
Ви - простий моряк, який потрапив у шторм під час свого першого плавання. Корабель потрапляє на рифи, вся команда гине, і тільки ви залишаєтесь на безлюдному острові, викинуті на берег. Чи є у вас інший вибір, окрім як спробувати вижити? Вибирати між життям і смертю? Дізнайтеся в картковому візуальному романі «Вибір життя: Дикі острови! Підкорите джунглі та доведіть, що навіть у найвідчайдушнішій ситуації ви - господар своєї долі! Тільки від вас залежить, ким ви будете - трудівником чи гедоністом, який бере від природи все, що забажає. Ви хочете побудувати цивілізацію посеред дикого лісу, на самоті, чи розважатися, дивлячись у вічі смерті? Ви самі вирішуєте, як досліджувати острів. Зберігайте припаси або витрачайте їх бездумно. Перемогти лісових звірів у кривавій битві чи спробувати приручити їх, щоб жити разом у гармонії? Вирішувати вам! Покинути цей острів, чи зробити його своїм новим домом? Але будьте обережні - кожен ваш вибір може коштувати вам життя, і не тільки життя... Ключові особливості: ★ Нелінійний сюжет, де кожен вибір може мати непередбачувані наслідки ★ Яскраві 2D-ілюстрації, які роблять ваше життя на острові барвистим і неповторним ★ Тисяча подій і пляшка рому! А точніше, сто способів померти...