Черепашки-ніндзя
Кавабанга! Черепашки-ніндзя дісталися до Minecraft у цьому чудовому DLC. Грайте за будь-яку з чотирьох черепах, щоб знищити небезпечних ворогів, врятувати Нью-Йорк від Шреддера та з’їсти всю піцу!