Castle of Heart: Retold
Врятуй останню слов’янську жрицю, поки прокляття не обернуло тебе на порох Castle of Heart: Retold — це суттєво оновлена та розширена версія оригінальної гри, з покращеннями в геймплеї, сюжеті, візуалі й не тільки. Стань проти Чаклуна — слуги злого бога Чорнобога — врятуй останню жрицю богині Мокоші та звільни землю від тиранії. У ролі слов’янського воїна Сварана ти повинен здолати магічних істот, смертельні пастки та прокляття, яке перетворило твоє тіло на камінь. Підтримуй темп бою — інакше тіло почне руйнуватися, і ти втратиш кінцівки та змогу користуватися зброєю! ВИКЛИК ДЛЯ СПРАВЖНЬОГО ЛИЦАРЯ Подорожуй чотирма унікальними слов’янськими локаціями, бийся з прислужниками Чаклуна та міфічними чудовиськами — чортиками, гулями та водяниками. Оволодій майстерністю меча та змінюй хід битви за допомогою десятків видів зброї — від смолоскипів і сокир до списів та арбалетів. Перевір свої навички та реакцію в епічних боях із могутніми босами. ПЕРЕРОБЛЕНО. ПОКРАЩЕНО. ПЕРЕОСМИСЛЕНО. Занурся у вдосконалену версію Castle of Heart. Нова анімація, оновлені моделі персонажів, покращене освітлення, реміксована музика та деталізовані середовища перетворюють середньовічний світ на справжню пригоду. Баланс боїв, новий інтерфейс і чуйне управління — тепер усе залежить від твоєї майстерності та тактики! СТАРОДАВНЯ СЛОВ’ЯНСЬКА ЛЕГЕНДА Відкрий забуту легенду про Сварана та Міру — героїв, які кинули виклик волі Чаклуна та опинилися в центрі битви добра зі злом. У Castle of Heart: Retold кожен рядок діалогу переписано, кожну катсцену створено заново. Збери всі Кристали Мокоші та відкрий цілковито нові фінали!