Bright Side: Quiz - Watch & Learn DLC
Ви більше візуальний учень? Перевірте свою пам’ять за допомогою запитань про планету Земля! З цим DLC ви розблокуєте: 10 нових відео «Дивись і Вчись» на тему Землі Підготуйте очі до дивовижних фактів про наш дім!