Blue Sun
Hellpoint: Доповнення Blue Sun розкриє повну історію Ірід Ново, якщо ви в змозі її збагнути. Лише найбільш досвідчені Спауни цікавлять Асмодея — укладача угоди. Вирушайте в подорож до паралельного виміру Блакитне сонце, щоб дослідити новий шар історії, який розкриває єдину справжню причину катаклізму Злиття. Три нові обсяжні території, які доповнюють взаємопов’язаний дизайн рівнів: досліди їх або загинь! - Безліч нової зброї, персонажів і босів - Різноманітні покращення якості життя, розроблені разом зі спільнотою гравців Hellpoint, як-от перерозподіл очок та управління запасами. Команда Cradle Games від щирого серця та з вдячністю запрошує вас побувати на Ірід Ново ще раз.