Better Save Soul
Усі ми не без гріха — цього вчить єпископ у місті, і це правда. Але хто сказав, що гріхи не можна спокутати? Допоможіть своєму новому другові Ейріху втілити свою заповітну мрію в життя і позбавитися уламків гріхів в його душі. Натомість він готовий поділитися книгою, в якій описана нова технологія глобального управління робочими станціями зомбі... На що ви готові, щоб її отримати?