Bag Fight - Key Pack Plus
Bag Fight - Великий набір ключів містить: - 35 срібних ключів - 15 золотих ключів Набори ключів містять багато ключів для відкриття потужного спорядження. Об'єднуй однакові предмети, щоб створювати сильніші версії та відкривати нові бонуси, які зроблять твоїх героїв нестримними!