Bag Fight - Gear Pack Plus
Bag Fight - Великий набір спорядження містить: - 1000 чипсів - 100 гемів - 5 золотих ключів - 20 креслень голови - 20 креслень тіла - 20 креслень гема - 20 креслень книги Набори спорядження наповнені ключами для отримання нового спорядження, кресленнями для його посилення та чипсами для покращення твоїх характеристик! Створюй сильніших героїв, бийся з небезпечнішими ворогами та продовжуй розвивати свою ідеальну збірку!