Bag Fight - Base Pack Plus
Bag Fight - Великий базовий набір містить: - 2500 чипсів - 250 гемів - 5 золотих ключів Базові набори дають тобі багато чипсів, ключів і гемів, щоб збільшити твою силу. Посилюй своїх героїв, відкривай унікальні здібності та досягай нових висот із кожним покращенням!