Atomicrops: Deerly Beloved
На фермі настав час збирати врожай, а ми готуємося стати моОООоторошними (читати примарним голосом). DLC «Любов буває й з рогами» — це останнє DLC до Atomicrops, що присвячене Хелловіну та містить в собі багато нових зловісних доповнень та поліпшень! До DLC входять... Новий бос: ви думали, що фермерство — це важко? Приготуйтеся прийняти найскладніший виклик — весілля! З Дірвіль можна одружитися тільки боєм, але забудьте про чорний низ та білий верх — цей бос йде в комплекті зі смертю та розчленуванням! Переможіть Дірвіль в її власній грі та отримайте за це крутезні смаколики! Нові епічні табори: досліджуйте ворожі табори та здобувайте моторошні нагороди! Вирвіть могутню й голодну до душ косу з холодних рук мертвого фермера та відкрийте для себе дерево-мутант з новими страхітливими нагородами Новий друг: хтось повернувся з того світу, щоб допомогти вам у ваших постапокаліптичних справах. Нові предмети: хапайте сокиру й рубайте дерева для пересадки, купуйте дерева заради гарнющих рослин або буквально купуйте більше часу в добі за допомогою сонячного годинника!