ASTRONEER: Glitchwalkers
Мандрівка до системи Aeoluz у гонитві за страшенною загрозою в Astroneer: Glitchwalkers. DLC Glitchwalkers — це перше доповнення для Astroneer, що пропонує нові простори для дослідження, а також новий сюжет, ігролад і таємниці, які треба розкрити. Нові обрії кличуть На часі Aeoluz — це абсолютно нова, найбільша та найскладніша планета. На кожного астронера, якому вистачить сміливості, чи то дурості, ступити на цей незнаний світ, будуть чекати нові біоми та випробування. Сам на сам із новим ворогом Зловмисник-астронер пробрався до системи та взяв її під повний контроль, погрожуючи кожному, хто може завадити такому небаченому досі захопленню влади. Нове дерево технологій, модулі та ігролад Астронери мають покладатися на рівень своєї підготовки та швидко пристосовуватися до нового небезпечного середовища. У них не буде часу розмірковувати — щоб вижити, доведеться на ходу вирішувати як поєднати старі та нові технології. Додатковий не анонсований досі контент і безкоштовні оновлення до базової гри На додачу до цього доповнення всі гравці будуть мати доступ до сюжету, ігроладу та різних поліпшень, доданих до Astroneer раніше.