Astro Miner: Moons DLC
З цим DLC ви відкриєте: - 12 бонусних рівнів із місяцями, на яких можна знайти великі грошові винагороди, що допоможуть набагато раніше купувати покращення! - новий транспорт «Червона доріжка» - новий транспорт «Веселкова хмара» Вирушайте у подорож до різних місяців, зберіть багато готівки й випробуйте нові транспортні засоби!