Артефакти: 110
Набір артефактів (110), який використовується в магазині, асортимент якого регулярно змінюється, щоб отримати ексклюзивні предмети в грі. Артефакти — найбільш надійний спосіб отримати найновіші косметичні предмети для персонажа!