Вальгеро — це царство, де переплітаються середньовічні легенди та давня пам’ять, його хвилясті гори та Білі скелі затінені руїнами, давно відновленими часом. Від замерзлої тундри, що відроджується в золотому серпанку, до річок лави, що прорізають затінені долини, кожен біом розповідає історію про повстані та занепалі королівства та про тих, хто вижив, наважуючись викроїти собі місце серед руїн. Красива та жорстока Вальгеро – це земля, яка випробовує не лише вашу силу, але й слід, який ви залишите по собі. Зробіть крок у пробуджений світ, де класичний Вальгеро відроджується для ARK: Survival Ascended, різкіший, дикий і смертоносніший, ніж будь-коли. Valguero включає: - Більше 63 квадратних кілометрів суші та моря, кожен куточок приховує чудеса та небезпеки, які чекають свого розкриття. - Десять різних біомів, від сяючої переосмисленої тундри, де краса закриває смертельний холод, до високих секвой, широких Білих скель, густих джунглів, замерзлих снігових полів, соснових і дубових лісів, сяючого океану та морських глибин, а також затіненої безодні Абераційної западини. Кожне середовище розповідає свою історію, і виживання вимагає як хитрості, так і відваги. - Мегараптор, жахливий вершинний хижак, який переслідує мовчки, його пронизливий погляд і безжальні удари перетворюють його на кошмар. Цей зловісний мисливець домінує як головний бос Вальгеро. - Скелясті дракони, що гніздяться в Абераційному жолобі, змушують тих, хто вижив, ризикувати глибиною заради свого призу. - Дейноніх, мисливець, який стрибає зі скелі, чиї серпоподібні кігті знаходять здобич із жахливою швидкістю, вриваючи живих, поки його жертви борються. - Зіткніться з жахом Женців у жолобі Аберрації Вальгеро, де вижиття після їхнього нападу може дати шанс взяти під свій контроль одну з цих смертельно красивих живих знарядь. - Лабіринт печер і печер, від блискучих камер до безодні. У Секвоях дикий павукоподібний охоронець переслідує входи в забуті печери, вічно присутня загроза в тіні. - Розкидані руїни та стародавні пам'ятники, що шепочуть історії королівств і вцілілих, загублених часом. З краєвидами, настільки ж захоплюючими, наскільки вони безжальними, Вальгеро пропонує випробування на виживання, яке не схоже на жодне інше. Ви подолаєте випробування цього тигля чи вас поглинуть його тіні?