ARK Fantastic Tames - Pyromane
Представляємо першу з нової серії Fantastic Tames для ARK: Survival Ascended: the Pyromane! Власники одного з цього нового класу істот отримують доступ до неймовірної кількості корисних здібностей! Ви можете керувати своїм піроманом по лавових полях і наказувати йому підпалити ваших ворогів! Нехай він занурить лапу в мілководдя, щоб запобігти нападу піраньї! Дозвольте своєму гарячому вихованцеві приготувати для вас сире м’ясо та висушити його до в’яленого м’яса! Ваш практичний новий приятель може навіть керувати вашими кузнями та печами! Незалежно від того, чи буде він у формі неймовірного хижака чи переносного пасажира, Pyromane виявиться безцінним!