ARK Fantastic Tames - Dreadmare
Представляємо наступний Fantastic Tame у ARK: Survival Ascended: the Dreadmare! Оповитий темрявою і про якого шепочуть легенди, Dreadmare — це створіння з міфів і кошмарів. Зі своїми темними крилами та зіпсованим рогом він викликає жахливе відчуття невідомого. Зі своїм Dreadmare ширяйте в небі на цьому зловісному скакуні та випустіть на волю потік темної магії, послаблюючи ворогів, виснажуючи їхню життєву силу, і оживляючи свого верха, коли вони в’януть. Підриваючи здатність ваших опонентів лікувати, Dreadmare може ще більше калічити ворогів вибухами темної енергії, які розривають їхній захист, і може випустити нищівну хвилю розсіюючої магії, знімаючи бафи, залишаючи ворогів відкритими. Dreadmare може навіть огорнути союзника завісою темряви, ховаючи його в іншому вимірі, доки його не покличуть на допомогу. Істота відбиває вхідні атаки щитом страху, лякаючи тих, хто наважується кинути їй виклик. Використовуйте дивовижні здібності Dreadmare, щоб контролювати поле бою, послаблювати своїх ворогів і завдавати ударів із тіні! Додайте цього таємничого провісника загибелі своєму племені та разом вирушайте в апокаліпсис!