Aquapark io: Movie Stars DLC
З цим доповненням ви розблокуєте: - Карту Кубка Голлівуду - Шкуру піратської мавпи - Шкіра собаки-супергероя - Шкіра ковбоя - Шкіра піратського хлопчика - Шкіра піратської дівчинки - Шкіра клоуна - Шкіра чорної пантери - Шкіра китайської панди Ковзай, стрибай, літай і стань найшвидшою кінозіркою!