Aquapark io: Animals DLC
З цим доповненням ви розблокуєте: - Карту Кубка міста - Літня шкура кота - Шкіра магічної свині - Шкура райдужної зебри - Шкіра коня-ковбоя - Шкура лисиці-художника - Шкіра слона-пілота - Шкіра пінгвіна - Шкіра миші шеф-кухаря - Шкура картатого ведмедя Ковзай, стрибай, літай і стань найшвидшою твариною!