AMAZE! Level Pack 1
Шукаєш більше викликів і емоцій у своїй улюбленій грі? Не шукай далі – наш останній DLC, Level Pack 1, саме для тебе! З цим DLC ти отримаєш додатково 150 рівнів у класичному режимі та ще 50 рівнів у режимі обмежених ходів. Приймай нові виклики та перевір свої навички на нових рівнях. Чи зможеш ти пройти їх усі та стати остаточним чемпіоном? Є лише один спосіб дізнатися!