ABRISS - build to destroy
ABRISS — це атмосферна гра з точною фізикою, де ви зможете будувати і руйнувати. Будуйте структури із різноманітних частин та запускайте у цілі. Розблоковуйте нові частини, знищуйте більше та спостерігайте за найгіршими проявами ентропії на брутально цифрових ландшафтах. Будуйте, щоб знищувати. ІГРОВИЙ ПРОЦЕС БУДУЙТЕ Будуйте структуру, обираючи з частин різної ваги, форми та функції. Двигун + поєднувач + бомба? Ви щойно створили ракету. Двигун + обертальник + лазер? Ракета з поворотним лазером. Стовп + поєднувач + суперважкий куб? Та це ж молот. Будьте креативними та винахідливими з наявними частинами, спробуйте знищити ціль, використавши менше частин або більш елегантно — але в будь-якому випадку це буде видовищним шоу. ЗНИЩУЙТЕ Намагайтесь влучити по основним цілям, щоб пройти рівень в режимі кампанії. Спершу знищуйте броньовану стіну, щоб потім влучити через діру напрямки по вразливому центру. Поруч з ціллю є бомба? Бийте по ній! Використовуйте такі елементи оточення, як гігантські поршні, щоб запустити суперважкий куб просто у саму ціль або просто кидайте до неї всім, що у вас є — це також може спрацювати. ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДНА СИСТЕМА ЗНИЩЕННЯ Симульована статика, тисячі уламків, цілі шматки цілі, що летять у безодню — і все це з майже стабільною частотою кадрів. КАМПАНІЯ Сім світів з кількома рівнями, включаючи бонусні, і кожен з них — створений вручну міський ландшафт, який можна зруйнувати. На початку кожного рівня у вас є обмежена кількість частин, за допомогою яких вам треба знищити усі основні цілі. Чим далі ви зайдете, тим більше частин відкриєте, і в кожному світі своя механіка оточення. Ви завжди можете повернутися на будь-який рівень, щоб знищити більший його відсоток або впоратися за меншу кількість ходів. ПІСОЧНИЦЯ Спробуйте щось побудувати по-новому. Експериментуйте з ще не відкритими частинами. Спробуйте підсмажити відеокарту, запустивши 1000 лазерів водночас. НОВИНКА: БЕЗКІНЕЧНИЙ РЕЖИМ Грайте у новий безкінечний режим гри і спробуйте заробити якнайбільше очок. ФОТОРЕЖИМ Робіть найкращі знімки за допомогою летючої камери. Зупиняйте або сповільнюйте час, щоб знімок спричиненого вами руйнування вийшов ідеальним. Накладайте фільтри, щоб змінити стиль ваших знімків. Експортуйте у неймовірно чітких jpeg з роздільною здатністю 4к і діліться ними з нами!