PAYDAY 3: Boys in Blue - Chapter 2
Chapter 2 — Boys in Blue є другим DLC, який входить до складу Silver Edition і Gold Edition. Ця глава містить: - Boys in Blue Heist - Boys in Blue Tailor Pack - Boys in Blue Weapon Pack Що б зробили ви, якби якісь корумповані поліцейські здійснили рейд на ваш цілком законний бізнес, підклали докази і демонстрували усі ознаки бажання залишити собі золото, яке вони “конфіскували”? Що стосується Влада, то він звернувся до своїх старих друзів з банди Payday, щоб помститися й повернути своє кляте золото. У Boys in Blue Heist Влад доручає банді проникнути до захищеного сховища поліцейського департамента Нью-Йорка. Він хоче повернути своє золото, і банда ніколи досі не підводила його.