Zero Zero Zero Zero
Zero Zero Zero Zero, beceri ve dikkatli manevra gerektiren çok sayıda seviyede oyuncuların birbirine meydan okumasına olanak tanıyan eşsiz bir 1-bit low-fi platform oyunudur. İlerledikçe rastgele seçilen seviyelerde geri çekilip, ateş edip zıplayarak yol alın veya ölün. Tehlikelerin ve düşmanların arasından zıplayarak yol alırkeninsanı saran pürüzsüz ve muhteşem bir müzik çalıyor. Tüm 100 seviyeyi tamamlamak için gereken şeylere sahip misiniz? Özellikler: * Hızlı tempolu, zor ama adil bir oyun deneyimi. * 100 zorlu seviye. * Gerçek 1-bit platform oyun tarzı uzmanının kim olduğunu görmek için bir arkadaşa karşı mücadele edebileceğiniz Yarış Modu. * Her ölüm ve seviye tamamlanması sonrası başlatılan rastgele seçilen seviyeler. * Levi Bond imzası taşıyan müthiş elektronik film müziği ile güzelliği öne çıkan low-fi grafikler.