Yooka-Laylee
Yooka-laylee, bu türde uzman Playtonic tarafından geliştirilen yepyeni bir açık uçlu platform oyunudur! Yooka (yeşil olan) ile Laylee (büyük burunlu ve esprili yarasa) ikilisi alçak Capital B şirketinin dünyadaki tüm kitapları yok etmesini önlemek ve bunları salt kâra dönüştürmek için destansı bir yolculuğa çıkarken büyük ve güzel dünyaları keşfet, unutulmaz bir karakter kadrosuyla tanış ve onları yen ve kasalar dolusu parlak toplanabilir öğeye sahip ol! Özel hareketlerini cephane olarak kullanan kahramanlarımız Pagy arayışlarında çeşitli yapboz ve platform zorluklarının üstesinden gelecek. Pagy'ler her birinde yer alan tuhaf karakterler, iri elebaşları, maden arabası mücadeleleri, arcade oyunları, soru yarışmaları, çok kişili oyunlar ve daha fazlasını içeren dünyaların kilidini açmada kullanılır! Öne Çıkan Özellikler: YENİ İKİLİ: Yooka ve Laylee, platform eğlencesi için tasarlanmış çeşitli harika kabiliyetlere sahip ve satıcı yılan Trowzer'ın etkisinden uzakta. KENDİ YOLUNU ÇİZ: Satın alarak özgürce hamlelerin kilidini aç, en sevdiğin dünyaları daha da büyük ve karmaşık oyun alanlarına dönüştürme fırsatına sahip ol ve oyun tarzını özelleştirmek için benzersiz Tonik oynanış düzenleyicilerini kullan. Her oyuncu benzersiz bir deneyim yaşar. MODERN ÇAĞIN TOPLAMA OYUNU: İkili Kelebek Enerjisi veya karmaşık Hayalet Yazarlar gibi pek çok parlak toplanabilir öğeyi (diğer kıymetli malzemeleri de) oyunda ilerleyerek ara! KALICI BİR KADRO: Efsanevi platform oyunlarının yapımcısı olan sanat ve ses ekiplerince canlandırılan, hafızalara kazınacak ve Playtonic Evrenin gelecekteki maceralarda yeri ayrılmış büyük bir karakter dizisiyle tanış. Her türlü homurdanma, gıcırtı ve hışırtıya hazır ol. RÜYA GİBİ BİR OYUN MÜZİĞİ: David Wise (Doney Kong Country) ve Grant Kirkhope (Banjo-Kazooie) bir araya gelerek melodik bir başyapıta imza atıyor! Kulaklarını sahiden de temizle, ziyafete hazırla. ARKADAŞINLA TAKIM KUR: Kendi arkadaş ikilini kur ve Yooka-Laylee'nin kooperatif modunda maceraya çık! Benzersiz kooperatif karakterinin kontrolünü alarak ikinci bir oyuncu Yooka ve Laylee'ye korkutucu düşmanlara karşı yardımı olur ve zorlu mücadelelerin üstesinden gelmelerini sağlar. Piggyback gerekli değildir. ÇOK DAHA FAZLASI: Benzersiz elebaşı savaşlarını, maden arabası mücadelelerini, retro tarzda harika Arcade oyunlarını, bilgi yarışmalarını ve 7'den fazla çok oyunculu oyunu keşfet!