WW2: Bunker Simulator
Bir Amerikan askerisiniz. Seçkin 101. Hava İndirme Tümeni askerlerinden birisiniz. 101. piyade tümeninin askerleri gayretle savaştılar ama emirleri yerine getirirken öldüler. Diğerlerinin yapamadıklarını yaptılar. Hatırlanmak istiyor musunuz? O zaman bunu hak etmelisiniz. Silah arkadaşlarınız Normandiya Çıkarması sırasında Alman sığınağını ele geçirdi ve sizin göreviniz her ne pahasına olursa olsun bu sığınağı savunmak. Sığınağınızı savunun! Ancak bu kolay olmayacak. Komutanlık, tamamlamanız için bunlar gibi birçok görev hazırladı: Yemek Yapma Askerler de insandır ve savaşmadıkları sırada dinlenmeleri ve beslenip enerji toplamaları gerekir. Düşmanlar sizin hazır olmanızı beklemeyecek. Günler kısa. Birçok görev sizi bekliyor. Biraz güç toplamak için yemek hazırlayın. Arama Gökyüzü düşman uçaklarıyla dolu. Müttefiklerinizden yeterli erzak almak zor. Hayatta kalmak için önüne geleni aramanız gerekiyor. Savaşta ölenlerin cesetlerini arayın, bazen çikolata bile bulabilirsiniz! Diğer silah arkadaşlarınıza da bakmanız gerektiği için teçhizatları düzenli olarak kontrol etmeyi unutmayın. Dikkatlice tertip edin ve yiyecekleri bölüştürün. Şifre Çözme/Şifreleme Yeterli bandaj, yiyecek veya mühimmatınız yoksa komutanlığa erzak talebinde bulunmak için mesaj gönderin. Mors kodunda şifre girmek zorundasınız. Şifrelenmiş mesajlar alın ve düşmanlarınızın planlarını tahmin edin. Ateş etme, öldürme ve yok etme İşte bu yüzden buradasınız. Görevleri tamamlayın - uyanık olun ve makineli tüfeğinizi, uçaksavar silahınızı ve tanksavarlarınızı en iyi şekilde kullanın. Unutmayın: Askerin kaderi... asla değişmez. 101. Hava İndirme Tümeni'nin şöhretini boş şeylere mi borçlu olduğunu düşünmüştünüz? Hayatta Kalın veya Ölene dek Elinizden geldiği kadar düşmanı da mezara götürün. Bırakın tarih, sizi iradeniz ve kararlılığınız ölçüsünde yargılasın. Bırakın herkes, burada SİZİN durduğunuzu ve burayı SİZİN savunduğunuzu bilsin. Askerler daima birlikte çalışır. Birlikten ayrılmayın..