Wreckfest 2
Zafere giden yolda yalnızca kuralları değil her şeyi paramparça ederek temas dolu yarışlarda zirveye ulaş! Geliştirici Bugbear ekibi, canını dişine takıp gerçekçi fizik simülasyonu motorunu, çağdaş donanımlardan sonuna dek faydalanacak şekilde tekrar oluşturdu. Wreckfest 2 daha gerçekçi çarpışmalar, daha derin bir zırh ve hasar sistemi, daha detaylı parça hasarı simülasyonları ve her kulvarda çok daha fazla iyileştirmeye sahip! Görebileceğin en iyi araba yıkımına ve destansı kaos anlarına tanık olmaya hazırlan. Hem de Wreckfest'in kendine has araç kontrolüyle! Sürüş alanlarının en iyisinde yıkım seni bekliyor! Eşsiz yarış deneyimi Baştan sona yenilenmiş fizik motoruyla ortaya çıkan kuralsız, sadece kaos ve yıkım dolu, bol temaslı olağanüstü yarış aksiyonuna hazırlan. Yüksek hız gerektiren pistlerde yerini alıp kafa kafaya giden şiddetli savaşlarda yarış, zıplamalarla dolu çılgınca yollarda engellerle, kavşaklarla ve ters yönden gelen trafikle yüzleş ya da çeşitli çarpışma arenalarında yıkımla egemenlik kur. Tamamı özelleştirilebilir harika arabalar Tertemiz süper arabaları unut. Bizim arabalarımız eski, göçük dolu ve bol tamirli. Her birinin bir hikâyesi var. Artık sen de arabanın tamamını özelleştirerek kendi hikâyeni anlatabilirsin. Yeni tasarlanmış özelleştirme aracı inanılmaz güçlü ve hayallerindeki aracı oluşturmanı mümkün kılıyor! Yaratıcılığını serbest bırak ve tasarımlarını diğer yarışçılar ve enkazcılar ile çevrimiçi olarak paylaş. Tamamen yenilenmiş oyun modları Gerçek şampiyon olma görevinde her oynayış türünü destekleyen tamamen yenilenmiş kariyer modunu dilediğin gibi oyna! Çevrimiçi oyuna geç ve yeni yeteneğe dayalı oyuncu eşleştirme ve sunucu sıralarıyla kısa sürede bulacağın akıcı çevrimiçi yarışların tadını çıkar! Evde bir arkadaşın varsa da rakipsiz yerel eğlence imkânı için yepyeni bölünmüş ekran modunu dene! Meydan okumalar Seni asla yarış pistine çıkmamış olması gereken sıra dışı araçların şoför koltuğuna oturtacak özel meydan okumalarla ortalığı karıştır! Çeşit çeşit kısa süreli senaryolarda en yüksek puanlara erişmek için savaşıp oyundan kopamayacaksın. Turnuvalar Sürüş becerinden çok daha fazlasını test edecek olan sınırlı süreli etkinliklerde özel ödüller kazan!