Woodturning 3D
Bir keski al, şekli oy, spreylerle renklendir ve şaheserini müşterilere sat! Hevesli bir marangoz olarak sabır ve hassasiyet göstermeli, en karmaşık parçaları bile en ince ayrıntılara dikkat ederek oymalısın - tıpkı gerçek ahşap işçiliğinde olduğu gibi. Bu sürükleyici evrende her hareket önemlidir. Aletleri rastgele kullanmazsın, sıradan ahşap parçalarını benzersiz ve renkli sanat eserlerine dönüştüren bir heykeltıraş gibi çalışırsın. Burada hızdan çok doğruluk önemlidir - alışılmış arcade oyunlarına ferahlatıcı bir ara - casual oyuncular ve yeni bir meydan okuma arayanlar için mükemmel! Özellikler: - 3 farklı şekle sahip keskiler kullan ve oymaya başla! - Aletleri dikkatli ve hassas kullan, çünkü yanlış bir hareket son görünümü etkileyebilir - Farklı heykeller için müşteri tekliflerini kabul et ve para kazan - Ahşap eserlerini renkli spreyler ve şablonlarla süsle! - Özel görevleri tamamlayarak nakit ödüller kazan - Aletlerine havalı kaplamalar tak ve profesyonel gibi görün - Atölyeni geliştir ve ona yeni bir görünüm kazandır - Heykellerini satmaya mı yoksa koleksiyon rafına koymaya mı karar ver - Eserlerinin açık artırmalarını düzenle ve en yüksek teklifi kimin verdiğini gör! Ahşabı muhteşem heykellere dönüştür ve hassasiyet sanatında ustalaş!