Wolfenstein: The Old Blood
Wolfenstein: The Old Blood, beğeniyle karşılanan aksiyon ve macera oyunu Wolfenstein: The New Order'dan önceki olayları anlatıyor. Sekiz bölümden ve birbirine bağlı iki hikayeden oluşan macera, MachineGames'in alışılmış heyecan verici aksiyonunu, sürükleyici anlatımını ve etkileyici birinci bakıştan savaş deneyimini içeriyor. Savaş kahramanı B.J. Blazkowicz olarak, ilerleyen Nazi ordusunu durdurmaya çalışırken sürgülü tüfek ve bomba atar Kampfpistole gibi yeni silahları kullan ve daha önce hiç görülmemiş Nazi düşmanlarını acımasızca yok ederken duvara tırmanma amaçlı iki elle tutulan borulardan faydalan.