Witch Hunters
Bu içerik, oyuna 7 yeni birim tipi ve komple oynanabilir harekat özellikli karakter Büyük Üye Wilhelm Krieger'li Cadı Avcıları özelliğini ekliyor. İmparatorluğu parçalayan rekabet ve vehşetin ortasında, uğursuz güçler adamların topraklarında sessiz ve yavaşça ilerlerler. Bu şeytanların karşısında ise Sigmar'ın Tapınağı' nın hizmetindeki acımasız savaşçılar Cadı Avcıları vardır. Öldürücü sihrini uygulayan cadı, çürümüş et yayan mutant, mezarlığın kutsallığını bozan büyücü, sahip olacak ruh arayan yaratık - tüm bunlar Cadı Avcısı'nın düşmanlarıdır. Cadı Avcıları, insanlığın bu şeytanlara karşı savunmasında hiç bir şeyin kendilerini duraksatmasına izin vermeyeceklerdir. Onlar, Sigmar'ın mürieridir ve kılıç ve ateş ile tanrılarının adaletini Mordheim'e geri getireceklerdir.