WeakWood Throne
WeakWood Krallığı'nda kötü bir şeyler oldu... tarlalarda dolaşan öfkeli hayvanlar, her geçen gün daha çok sefilleşen insanlar... Tüm bunlar, yeni Kral'ın hükümdarlığı ile başladı. Taht odasında neyin yanlış olduğunu bul! Bir kaykay veya tekne yardımıyla istediğin her yere git, oranın sakinleri ile konuş, görevler üstlen ve DP kazanmak için canavarlar öldür; güç, dayanıklılık veya sihir gibi özelliklerini yükselt, gizli sandıklardan altınlar kazan, güçlü silahlar ve zırhların yanında iksirler veya aksesuarlar satın al ve yağmala. İstatistiklerini yükselt ve sevdiğin dövüş tarzını bularak Doğu'ya olan son yolculuğuna hazırlan... İstikamet Kral'ın kalesi! Bu tehlikeli yolda, düşmanlar, daha da güçlü ama nihai dövüşte seni bekleyenlerin yanında sadece çerez sayılırlar!