2014 yılının fenomeni olan Watch_Dogs'un tadını şimdiye kadarki en büyük sürüm ile çıkarın! Zeki bir hacker olan Aiden Pearce olarak intikam görevinizde Chicago'yu muhteşem bir silaha dönüştürün. Oyunu ve Season Pass'i içeren bu Eksiksiz Sürümde yeni bir oyun moduna, silahlara, kıyafetlere ve görevlere erişin ve yepyeni bir senaryoda efsane hacker T-Bone olarak oynayın!