Wall World
Dev robo-örümceğinizle gizemli Duvar Dünyasını keşfedin: değerli kaynaklar için madencilik yapın, canavar ordularıyla savaşmak için ekipmanınızı yükseltin ve saldırılar arasında egzotik biyomları keşfedin. Hayatta kalabilecek ve Duvar Dünyası'nın sırlarını öğrenebilecek misiniz? Bu Oyun Hakkında: Kule savunma unsurlarına sahip bir madencilik rogue-lite olan Wall World'e hoş geldiniz. Prosedürel olarak oluşturulmuş madenleri keşfedin ve fantastik biyomları keşfedin. Değerli yükseltmeler satın almak için kaynaklar ve teknolojiler bulun. Mobil üssünüzü kullanarak saldırgan canavar ordularıyla savaşın. Duvar'da gece ve gündüz, çeşitli hava koşullarında özgürce dolaşın. "Diğerlerinin" izlerini bulun ve daha önce kimsenin madencilik yapmadığı yerlerde cesurca madencilik yapın. Madencilik: Farklı yerlerde Duvar'ın derinliklerine inin. Yükseltmeler için kaynak ve teknoloji arayın, madenlerde yeni biyomlar keşfedin - ancak bir sonraki canavar saldırısı için zamanında robospider'ınıza dönmeyi unutmayın. Savaşın: Basit makineli tüfeklerden güdümlü füzelere kadar çeşitli silahlarla kabus gibi yaratıklara ateş edin ve onları hackleyin. Kampı anında terk ederek ve savaşa hareket halindeyken devam ederek hayatta kalma şansınızı artırın. Yükseltme yapın: Madenlerde daha hızlı hareket etmek ve daha sert kayaları kırmak için bulduğunuz kaynaklar ve teknolojilerle exosuit'inizi modernleştirin. Sonsuz Duvar'da sizi bekleyen ve giderek daha tehlikeli hale gelen düşmanlarla başa çıkmak için robospider'ınızın savaş istatistiklerini yükseltin. İnşa et: Otomatik kuleler, onarım istasyonları ve kaynak toplayıcıları inşa edin ve başarı şansınızı en üst düzeye çıkarmak için binaları yükseltin. Ama önce Duvar'ın derinliklerindeki planları bulmanız gerekecek. Keşfedin: Gizemli yerleri ve fantastik biyomları keşfedin. Gece gündüz Duvar'ın derinliklerine doğru ilerledikçe Duvar Dünyası'nın nasıl değiştiğini görün."