Waking (Xbox One)
WAKING, seni bilinçaltında destansı, duygusal bir maceraya atılmaya davet ediyor. Komanın karanlığında kilitlenmişsin ve kendi kâbuslarının iblislerine karşı uyanmak için savaşmalısın. Karanlığın güçlerine karşı galip gelmek için en değerli anılarını topladığın ve sevdiğin insanlarla buluştuğun rehberli meditasyonlara gir. Bu, WAKING'i yapılmış en kişisel oyun yapıyor. Savaşta yüksek bir mücadele ve keşfedilecek geniş bir dünya sunan WAKING, ruh benzeri ve aksiyon RPG severlere hitap ediyor. SENİN HAYATIN. SENİN ANILARIN. ÇIKMIŞ OLAN EN KİŞİSEL OYUN. Kendine sor: Hayatının kutsal kalıntıları nelerdir? Memleketinden bir avuç çamur mı? Uzun zaman önce ölen evcil hayvan? Sevdiğin birinin gözleri? Görevlerin sonunda, senden gözlerini kapatman ve hayatından kalan anıları hayal ettiğin rehberli meditasyonu dinle. Ardından seçimler serisi yoluyla bu anılara dal. Bu özelleştirilmiş anılar oyunda silahların olacak. WAKING; korkularınla, arzularınla, kişisel korkularınla ve çocukluk travmalarınla yüzleşmeni ister. Yanında bilinmezlik yolunda rehberlik etmesi için çağırabileceğin sevdiğin insanlar var. Uyanmak için zihninin sinapslarına tekrar bağlanman ve seni komaya sokan gizemin kilidini açman gerek. RUH İLE SAVAŞ WAKING, yüksek (ama ayarlanabilir) zorluk seviyesi ve mücadele barındıran Ruh türü oyun hayranları için tasarlanmış bir oyundur. Bununla birlikte, birkaç önemli fark ve dövüş sistemleriyle oyunu bu türün dışına çıkartır. Öncelikli farklardan biri düşmanları alt etmek için yakın dövüş ve savuşturma kombinasyonları kullanılan telekinetik saldırı sistemidir. Galip gelmek için savaş vaziyetlerine stratejik yaşlaşman gerekir. BENZERSİZ DÜNYALAR Geniş, sürekli değişen zihni şeman her girişimde seni benzersiz dünyalara götürür. WAKING'deki manzaralar, mağaralar, mahzenler ve zindanların hepsi protokollere uygun olarak üretildi.