Void Gore
Cehennemin sonsuz katlarını dağıtarak geç! Project Starship yaratıcılarından gelen yeni ve kâbus gibi bir arcade shoot'em up deneyimi. Void Gore, seni cehennemin katlarında aşağıya doğru inen ve bu sırada da cebini dolduran bir as pilotun koltuğuna oturtuyor. Nabız arttıran dikey kayan tarzına ayak uydururken dehşet veren doğaüstü varlıkların icabına bakarak para kazan ve bu paraları geliştirmelere harcayarak hayatta kalıp çevrim içi liderlik sıralamalarında hünerlerini sergile! Kötülüğün ve çaresizliğin sonraki seviyesine ulaşmak için akın akın gelen düşmanlara karşı hayatta kal, güçlendirmeleri topla, zorluğu giderek artan rakiplerle yüzleş ve art arda öldürerek skor çarpanını yükselt. Olabildiğince uzun hayatta kalıp en iyi pilot olarak maharetini ispatla. Nasılsa hepsi bir simülasyondan ibaret. Yoksa gerçek mi?