Viking Frontiers
Halkınızın hayatta kalması - önemli olan tek şey bu. Yeni kurulan bir Viking yerleşiminin lideri olun ve onu güvenliğe ve zafere taşıyın. Doğanın zorluklarına dayanmak ve klanınızı şiddetli yıkımdan kurtarmak için toplayın, inşa edin, üretin, avlanın, baskın yapın ve Tanrılarınızı takip edin. Kuzeye Hoş Geldiniz Bir dizi talihsiz olay sizi bilinmeyen bir kıyıya getirdi ve burayı yeni evinize ve kalenize dönüştürmek sizin göreviniz. Klanınızdan geriye kalanları birleştirebilecek misiniz? Doğanın zorluklarına dayanabilecek misin? Ve en önemlisi, onurlu Kont unvanına layık olduğunu kanıtlayacak mısın? Halkınızın kaderi sizin omuzlarınızda. Viking Sınırları Özellikler - Derin, kapsamlı bir hayatta kalma sistemi - Üretim, inşa etme, avlanma, keşifler ve çok daha fazlası dahil olmak üzere sürükleyici simülasyon özellikleri - Klan üyelerinin ihtiyaçlarının, yasalarının, faaliyetlerinin ve yaşam koşullarının yönetimi - Her şeyi birinci şahıs bakış açısından deneyimlemenizi sağlayan güzel, gerçekçi grafikler - Çok sayıda görev, rastgele etkinlikler, gece ve gündüz sistemi - Otantik Viking havası ve harika ses efektleriyle dolu bağımlılık yapıcı bir oyun Çalışanlarınızın size ihtiyacı var Yeni kurulan yerleşim yerinizin birçok zorluk ve güçlükle karşılaşacağını bilin. Lider olarak siz, en uygun fırsatları ve en büyük tehditleri tanımayı öğrenmelisiniz. Avcı, çiftçi, rahip, inşaatçı ya da bunların karışımı bir yol izlemek tamamen size kalmış. Kendi hayatta kalma yöntemlerinizi keşfedin ve bu vahşi, tehlikeli toprakları evcilleştirmek için bir dizi yararlı beceride ustalaşın. Hayatta kalmanın heyecanını hissedin Viking Frontiers, size kesinlikle benzersiz bir oyun deneyimi sunmak için RPG, Hayatta Kalma, Simülasyon ve Strateji türlerinin en iyi unsurlarını birleştirir. İsterseniz ana hikayeye dalabilir, oyun içi dünyayı keşfedebilir veya yan görevlere ya da diğer favori aktivitelerinize odaklanabilirsiniz. Doğrudan Viking destanlarından gelen puslu hikayeye atlayın ve çeşitli, son derece tekrar oynanabilir oyunun tadını çıkarın.