Versebound
Efsaneni notalarla ve kanla yeniden yaz ve Kalevala'nın hayatı trajedilerle geçmiş gençliğine teselli sunmak adına savaşlarda mistik yaratıklara, canavarlara, ruhlara ve hatta bizzat Yaşam ve Ölüm'e meydan oku. Ayinler gerçekleştir, tehlikelerle dolu diyarlarda yol al ve yaptığın hatalardan ders alarak giderek daha güçlü hâle gel. Seni ateşleyecek olanlar: - Farklı silahlar, artefaktlar ve şiirler kuşanarak en mükemmel kombinasyona ulaşmak; - Zorlu mücadelelerin üstesinden gelerek karakterlerinin hikâyesini öğrenmek; - Eski oyunlardakilere benzer destansı baş düşman karşılaşmalarında becerilerini sınamak; - Mevcut Finlandiya-Karelya efsanelerinden parçalar; - Dinamik ve gerilimli dungeon synth müzikler!